Friday, March 30, 2007

irska


5 comments:

i said...

Ne znam da li si primetio, ali imash jedan fantomski link na ovom postu.
Jel ovaj crtezh neshto stariji ili mi se snovidjenja javljaju na javi?

manda said...

Oba puta si u pravu! Imam fantomski link, i pravo da ti kazhem, dopada mi se! Nisam siguran kako sam ga postavio tamo, pa ko velim, zasluzhuje da zhivi kad je vech tu. A crtezh je bash mator (tamo negdje iz '95-6)skoro sam ga iskopao i neshto mi se dopao. BTW, pogledaj uvo na shta lichi :D

i said...

Uvo je takvo da je zmaj pobegao i sakrio se na tavan kuche!

Anonymous said...

Nego, kume, ka'cemo vise u tu Irsku?

manda said...

Vid'o si zmaja!
Idemo u Irsku jednog lijepog dana, u istrazhivachki pohod. Cilj: probati SVA piva koja se tamo prave i pronachi Tuatha de Dannan. Jedno je usko vezano za drugo.