Tuesday, February 27, 2007

mlade nade

10 comments:

Herr Schniedlowski said...

ej, dresden dolls super, e!

Anonymous said...

Do dzadza!

manda said...

Provalio si Dresden dolls! By the road, ovi momci se ne zovu tako, a ti potrazhi imenovani bend, garant ti se neche dopasti.

LoOney said...

ja bi samo da napomenem da sam updateovao blog iako sam prestao da crtam na neodredjeno vreme. medjutim nastavljam da ga punim.

i da ne bi bio flejmer...
SUPER TI CRTEEEEZH :D :D :D

manda said...

Hvala :D

Herr Schniedlowski said...

hej, na koju foru, takoreci kako si to postigao,te je moguce naci preko googla?
znam da pitanje zvuci glupo, ali nemam vremena da prchkam mnogo...rado cu ti vratiti u utorak ako si voljan da podijelis sa mnom svoj know how sada.
da li se radi o crnoj magiji?!
i jesi li ti stvarno isus, il si u medjuvremenu postao vehabija?!!

Anonymous said...

Kume, jel' stvaras art ili pravis propagandu za drzavu? Znas da moze i jedno i drugo, ali nije drugo uvijek ono prvo.

Pisi vise, sta si se stiso!

manda said...

Ne radim propagandu za drzhavu, bar nisam primjetio da se time bavim. U stvari, o kojoj je drzhavi zapravo rijech?
A glede Googleta, Wodomare, primjetit chesh da u zaglavlju bloga pishe moje ime. Jednostavno, ne? Idi na edit blog pa tamo chachkaj, ne bi trebalo biti teshko, s' obzirom da sam ga ja provalio :D

i said...

Zahtevam objashnjenje ovog crtezha!

manda said...

Poster za mladi i perspektivni HC bend iz chini mi se Zrenjanina.