Friday, September 29, 2006

heh eto...

10 comments:

Anonymous said...

demokratija i sloboda shtampe (citaj: blog-a) je chudo, ha!?

Anonymous said...

...i shto lazesh da si zmaj u horoskopu!? svi znamo da je '77 ZMIU GA LOMA!!! :)

Provokacija, provokacije...

Anonymous said...

http://cika.rizo.googlepages.com/home

Anonymous said...

haha!

Anonymous said...

nacionalsocilashitistichki serijal mi je chisto shitanstichan...

Just Vote.
Beretky ;)

Anonymous said...

Cuj rIZO ima blog, a?

manda said...

Wohoho! Ricco je postao bloger! Izmedju tri kaficha i sisatih crnkinja nashlo se vremena i za kreativnos'!
I da, ja jesam Zmaj, kineska godina pochinje u februaru, a ja sam rodjen u januaru. Eto ti sad!
Vi zmije mozete samo da mi zavidite.

Anonymous said...

Majku mu, ne znam da li da se brinem ili radujem zbog iznenadnog porasta politicke konotacije tvojih kreacija. Mozda se pripremas za karijeru karikaturiste u corax stilu? Ako, i to je izvor panje.

Nadam se da i dalje crtas fentazi u slobodno vreme. ;)

Anonymous said...

Osim uloge umetnosti kao bekstva od stvarnosti i komuniciranja estetske impresije/vidjenja/pogleda na svet, umetnost takodje ima i bitniju svrhu kao efektan metod prenosenja poruke, informacije, ucenja, produhovljavanja, izazivanja rasprave, poticanja na razmisljanje - ukratko, hrane za glavu. Moj intelekt je znatno vise zagolican visprenom i duhovitom politickom satirom (kakva ovo jeste) nego gledanjem fantasy motiva ... mando, samo napred! dobro je videti da je nekom ostalo dovoljno duha za satiru, a jos je bolje ako crtezi prodrmaju jos koji duh iz letagije

Anonymous said...

ako te zanima beba u stomaku...

cikarizo.spaces.live.com