Thursday, June 01, 2006

shtrumfovi

7 comments:

Anonymous said...

Kume, bio ti se s*ebo blog, pa sam ga blagoizvoleo popraviti. Nadam se da ti nisam pokvario koncepciju ili nesto.

Anonymous said...

Dje si bolan Manda, pa kakav si ti umjetnik, slash, blogger? Vidi ti sad ovo.
Pozdrav iz najmultikulti grada (ne, nije u pitanju Columbus, Ohajo).

Anonymous said...

Old, but gold!

Anonymous said...

Whadda fuck?

manda said...

hihi
Hvala kume shto si mi popravio blog!

Jeste, ovo je staro, al u zadnje vrijeme crtam samo stvari za posao. Kad bude noih zabavnih stari, chut che se:)

manda said...

By the way, ovo nema nikakve veze sa aktuelnom politichkom situacijom! na umu su mi bili fudbalski navijachi.

Anonymous said...

Hahahaha poginuo sam od smeja kada sam ovo video!!!

Nisam nikada ranije naslutio ista slicno ovoj fori. Moraces da me uputis u njenu etimologiju...